Livrare si Plata
TIMPUL DE LIVRARE:
– Livrare produselor comandate de pe www.pici.ro se va face in 2-4 zile lucratoare de la predarea comenzii, in functie de localitatea dvs. si rutele curierilor, sambata si duminica nu sunt considerate zile lucratoare.
– Timpul de transport estimat mai sus este valabil pe tot parcursul anului, exceptie facand perioadele aglomerate (Black Friday, sarbatorile legale si perioadele de vacante) si conditiile meteorologice nefavorabile in care timpul de transport poate ajunge si la 2-6 zile lucratoare.
CUM SE FACE LIVRAREA :
Livrarea produselor se face la adresa specificata de catre client în formularul de comanda, momentan doar in Romania prin curierul partener.
In cazul in care un produs comandat nu se afla in stoc, o sa va anuntam cat mai repede posibil.
In cazul in care comandati mai multe produse nu garantam ca ele vor fi livrate toate in aceeasi cutie/ambalaj.
Pentru Produsele care se afla pe site cu mentiunea STOC Furnizor perioada de livrare se poate mari.
METODE DE TRANSPORT:
Curier rapid – 2-4 zile lucratoare
COSTUL LIVRARII Prin Curier:
- 16.99 LEI
- GRATUIT – Comenzilor ce depasesc suma totala de 300 LEI
METODA DE PLATA:
– Ramburs – la primirea coletului
– Transfer bancar
– Netopia Payments
Garantia si returul produselor:
Conform legii, termenul de returnare al produselor comandate online este de 14 zile lucratoar.
Inainte de a returna un produs, va rugam sa ne contactati la adresa hello@pici.ro, pentru a ne anunta ca doriti sa faceti un retur si ca urmeaza sa primim un colet din partea dumneavoastra.
Contravaloarea marfii returnate va fi platita catre client in maximum 30 de zile de la primirtea coletului si dupa ce se va/vor verifica produsul/produsele. Putem alege impreuna cu clientul si varianta unui voucher compensator pentru alte cumparaturi de pe site.
Plata se va face prin trasfer bancar in contul clientului. Se va returna exclusiv contravaloarea produselor, din care se va scadea costul transportului de 14 lei.
In cazul voucherului acesta se va trimite pe mail la adresa indicata de catre client.
La returnare, produsul trebuie sa aiba ambalajele initiale si sa nu fi fost folosite sau deteriorat. De asemenea, produsele vor fi returnate ambalate corespunzator pentru transport. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele venite neambalate pentru transport.
PENTRU ORICE PROBLEMA NE PUTETI CONTACTA LA NUMARUL DE TELEFON: +40 755 115 505